vrijdag 16 januari 2009

wat ga ik doen na deze opleiding?

ik zat eerst nog te twijfelen of ik nog spw4 ging doen. want ik heb vakantie werk gedaan bij een bejaardentehuis dat vond ik ook heel leuk. toen die tijd kon ik geen keuze maken. maar ik heb ondertussen besloten dat ik toch voor de kinderopvang ga kiezen. ik wil heel graag met kinderen gaan werken. en dan specifiek op een kinderdagverblijf. ik vind het hartstikke leuk om met kinderen te werken. ze kunnen zo leuk uit de hoek komen. ze denken niet na wat ze zeggen. en zijn eerlijk .ik ga spw 4 niet meer doen ik vind het goed zo. dit beroep spreekt mij aan en ik heb lol in mijn werk. en dat vind ik erg belangrijk. ik doe liever werk wat ik leuk vind dan dat ik iets doe wat ik niet leuk vind. dus ik ga dit halve jaar dat ik nog naar school heen moet er hard tegen aan. en ik kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb behaald.

Geen opmerkingen: