woensdag 14 januari 2009

hoe gaat het nu op stage?

ik heb het ontzettend naar me zin op stage. ik vind het ontzettend jammer dat stage over een paar weken is afgelopen. ik ga de kinderen echt wel missen. in mijn vorige stage had ik nog last van onzekerheid. en daar heb ik in deze stage periode helemaal geen last van gehad. ik kon lekker mezelf zijn deze stage. en dat voelde supper goed. ik doe alles wat de leidsters ook doen. ik doe alles behalve de ouder gesprekken (10 minuten gesprekken) dat mag ik ook nog niet doen. ik heb vorige week vrijdag mijn eindgesprek gehad. en dat ging super ik heb een voldoende gekregen. ze wouden me wel graag hebben als leidster. ik heb al een sollicitatie brief geschreven naar het hoofdkantoor. nu is het nog afwachten of ik een baan krijg daar. ik hoop het wel!!

Geen opmerkingen: