zaterdag 17 januari 2009

laatste week van stage


ik loop stage bij de petteflet lokatie esrein. daar hebben ze twee groepen s' morgens is er kdv en smiddaags is er BSO. dan worden de leidsters verdeeld over de twee groepen. en als er bij moet worden gesprongen omdat het op de kdv druk is omdat de baby's eten moetenof andere dingen . dan helpen we elkaar. ik kan zelf geen keuze maken of ik bso wil gaan doen of kdv. maar mij lijkt het hardstikke leuk om alle twee te doen want dan heb je nog een beetje afwisseling. zoals op deze lokatie bij de pettflet. ik heb het ontzettend gezellig en leuk gehad op deze stage ik baal ervan dat de laatste week eraan komt. ik ga iedereen heel erg missen de kinderen en de leidsters. ik heb het op deze stage ontzettend naar me zin gehad. vind het heel erg jammer dat het is afgelopen. maar ik heb al een sollicitatiebrief ingeleverd op het hoofdkantoor. want ze wouden me heel graag hebben. dus ik hoop als ik klaar ben met school dat ik dan een vaste baan krijg daar ik ben heel erg benieuwd!!

Geen opmerkingen: