vrijdag 16 januari 2009

verhuizing

ik heb de verhuizing van school meegemaakt. het is heel erg leuk dat we eindelijk uit dat ouwe gebouw zijn. en dat we nu in de nieuwe school te zitten. ik vind het wel een mooie school geworden. hij is alleen zo groot. niet normaal. gelukkig hebben we maandag een rondleiding gehad door school. het belangrijkste vind ik dat ik weet waar mijn afdeling is en dat ik weet waar de kantine zit. hahaha. de rest is mooi meegenomen. dat er van alles extra bij in zit. de school heeft nog oude palen van stork en is modern ingericht ik vind het wel mooi geworden. moet alleen nog even wennen straks aan de drukte. want toen wij er maandag waren was er nog niet iedereen. gelukkig. nog een half jaartje naar school. dat is wel een leuk vooruitzicht. want ik wil heel graag op een kinderdagverblijf werken.





Geen opmerkingen: