vrijdag 16 november 2007

Hoe denk ik er nu over?

In februarie beginnen de stages. Ik hoop dat ik op een kinderdagverblijf kom. De buitenschoolse opvang lijkt mij ook wel leuk maar daar zitten grotere kinderen op. Maar ik kijk wel wat het word. Ik maak er in ieder geval een leuke periode van. Ik vind kleine kinderen van de leeftijd 0 tot 2 jaar het leukst. Het zou mooi zijn als het kinderdagverblijf dicht in de buurt is. Als ik stage ga lopen denk dat ik veel ga leren in de periode hoe de kinderen in mekaar zitten, hoe je de kinderen op een goeie manier moet straffen, hoe je door moet pakken als ze iets niet doen wat niet mag. Als ik iets niet snap of twijfel hoe ik dingen moet doen en het is niet duidelijk dan vraag ik het gewoon. je maakt wel eens fouten maar daar leer je natuurlijk weer van. want dan weet je voor de volgende keer hoe het wel moet. Ik hoop dat ik op een leuk kinderdagverblijf kom.

1 opmerking:

Over kinderen zei

Chikje!!
Vanaf nu ben jij mijn weblog buddy.
Anke heeft onze groep met jullie gekoppeld. En zij koppelde jou aan mij! Toeval!
Ik moest reageren op een berichtje van jou, dus bijdeze.
Heb je zin in je stage?
25 Januari ben ik klaar met mijn stage.
Mijn weblog is totally leeg, gewoon omdat ik er nog niet aan toegekomen ben en er nog niet veel van snap. :P
Meid laat maar een berichtje achter we spreken elkaar.

Kuss Maaike